הסרת שיער בלייזר לנשים

כל מה שרציתם לדעת על הסרת שיער בלייזר בשיטת סופרנו SHR

רוצה להנות מעור חלק משיערות לכל החיים? נמאס לך להסיר את השיער באמצעות שיטות מייגעות כמו שעווה או גילוח? הגיע הזמן שתשמעי על הסרת שיער בלייזר באמצעות השיטה המתקדמת של SOPRANO SHR !

הסרת שיער בשיטת סופרנו SHR – שיטה מהפכנית וטכנולוגיה מתקדמת

הסרת שיער בלייזר כבר מזמן ידועה בתור הפיתרון האסתטי המוצלח ביותר להסרת שיער, כיוון שניתן להסיר את השיער בסדרת טיפולים קצרה ולקבל גוף חלק לכל החיים! בזכות שיטה זו אין צורך לדאוג עוד להסרת שיער אינטנסיבית ומייגעת בשיטות כמו שעווה או גילוח, שלעיתים נדרשת עבורם השקעת זמן ארוך על בסיס יום-יומי, והן גורמות לתופעות לוואי מעיקות כמו נקודות אדומות או תחושבת סבל וכאבים בלתי-נסבלים.
כיום קיימות בשוק שיטות רבות להסרת שיער בלייזר. הן נבדלות זו מזו ביתרונות ובחסרונות שלהן. הסרת שיער בלייזר בשיטתSOPRANO SHR נחשבת לטכנולוגיית הלייזר המתקדמת והחדישה ביותר כיום וזוכה לפופולאריות רבה בזכות יתרונותיה הרבים. מדובר בהליך קוסמטי פשוט, בו ניתן להסיר כמויות גדולות של שיער ע"י חימום הדרגתי ומבוקר ללא כאבים. חימום זה גורם להשמדת השערה מהשורש וכל האזורים החיוניים לקיומה, וכך ניתן לקבל עור חלק משיער בצורה הטובה ביותר.
ריטה גיון
ריטה גיון

מומחית להסרת שיער בלייזר בשיטת סופרנו SHR. עבדתי שנים בחברות הגדולות להסרת שיער והבנתי את הצורך של לקוחותיי במכשור מתקדם תוך שמירה על אווירה ביתית ואינטימית. לכן פתחתי את הקליניקה שלי ברמת גן. אתם מוזמנים לקרוא מה זה SHR והמלצות של לקוחות מרוצים שהיו אצלי…. זמינה בשבילכם לכל שאלה בטלפון 054-6909286 ריטה

אז מדוע שיטת SOPRANO SHR נחשבת לכה מהפכנית, חדישה ומתקדמת בתחום הסרות השיער בלייזר?

זה לא כואב! הסרת שיער בשיטת הSHR גורמת למטופלים להרגיש נוחות מרבית והם רגועים ומרוצים יותר מהסרת שיער בשיטה זו, שכן אינם צריכים לסבול את הכאבים הנלווים או לסבול מכוויות כמו בשיטות אחרות. התהליך נעשה ע"י חימום הדרגתי ומבוקר בעזרת פולסים חלשים יותר של הבזקי אור, ולא ע"י חימום נקודתי של הבזק אחד חזק וכואב.
טיפולים קצרים יותר ותוצאות טובות יותר בחצי מהזמן שיטת SHR מאפשרת טיפול מהיר ויעיל יותר לעומת טיפולי הסרת שיער בשיטות אחרות. למשל, הסרת שיער בלייזר מהרגליים בשיטה זו לוקחת כ-30-40 דקות בלבד. זוהי השיטה המהירה והיעילה ביותר להסרת שיער, גם מבחינת אורך הטיפולים, שהתקצרו למחצית מהזמן מבשיטות אחרות, וגם מבחינת מספר הטיפולים הנדרש. רוב המטופלים יידרשו לעבור סדרה של כעשרה טיפולים בממוצע, כשחלק נרחב מהם ייפטר מהרוב הגדול של השיער כבר לאחר כמה מפגשים בודדים.
מתאים לכל סוגי העור הסרת שיער בשיטת SHR היא השיטה המתקדמת ביותר, כיוון שבזכותה ניתן להסיר שיער מכל סוגי העור בצורה בטוחה ללא חשש מנזקים או תופעות לוואי, מה שלא אפשרי בשיטות אחרות להסרת שיער בלייזר. שיטה זו מתאימה לכל גוון וסוג עור, לשיער דק ופלומתי, גם לעור שחום וגם לעור רגיש.
מתאים גם לילדים ונוער שיטת זו נמצאה בטוחה לטיפול בצעירים מתחת לגיל שמונה-עשרה, ללא כל חשש. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של שיטה זו, שהופכת את הטיפול בה להרבה פחות כואב משמעותית (אם בכלל), היא מתאימה לטיפולי הסרת שיער גם עבור ילדים ובני נוער!
ניתן להסיר שיער גם בקיץ! כדאי שתדעי שטכנולוגיה חדשנית זו מאפשרת לעבור טיפולים לכל אורך השנה, אפילו בקיץ. שיטת סופרנו SHR פותחת בפנינו את האפשרות לבצע טיפולי הסרת שיער מלאים ואיכותיים לאורך כל השנה והמטופלות אינן מוגבלות לביצוע הטיפולים רק בתקופת החורף. שלא כמו בשאר השיטות, עם SHR אפשר להסיר שיער גם בחודשי הקיץ, וניתן לבצע טיפולי הסרת שיער גם על עור שזוף! (בתנאי שאינו צרוב).
שלב החלמה קצר ביותר ותוצאות מעולות חלק נרחב מהאנשים לא יסבלו משום תופעות לוואי כבר לאחר הטיפול, וחלק קטן יותר יידרש לתת לעור יום-יומיים מנוחה עד שיחלים ויעברו תופעות הלוואי, כמו גירויים בקושי-מורגשים או אדמומיות קלה ביותר.
טכנולוגיית SHR להסרת שיער בלייזר הינה החדשנית והעדכנית ביותר שרופאים מאשרים וממליצים עליה. שימוש בשיטה זו הוכח כבטוח, יעיל וכבחירה הטובה והמועדפת ביותר עבור מרכזי האסתטיקה ובתי הספא.
שמרית כהן
קרא עוד
שמעתי על סופרנו SHR שזו טכנולוגיה מאוד מתקדמת ומוצלחת להסרת שיער ורציתי לנסות. הגעתי לריטה דרך האינטרנט ומאז אני לא מפסיקה להודות לה! אלופה!

בריטה-לייזר נעשה את מירב המאמצים, בכדי לגרום לכל מטופלת לצאת הכי מרוצה שאפשר, עם עור חלק לתמיד, ובלי לסבול בתהליך. 

הקליניקה נמצאת ברמת גן, בעלת אווירה ביתית ואינטימית, ויחס חם ואישי מוענק לכל מטופלת. אז אם החלטת שהגיע הזמן להיפטר מהשיערות המיותרות ובא לך להתפנק בעור חלק משיער, כדאי שתדעי שבריטה-לייזר תקבלי את הטיפול המוצלח ביותר ואנו נדאג שתצאי מרוצה.
התקשרי אלינו עוד היום לשיחת ייעוץ חינם וללא כל התחייבות.
054-6909286 ריטה גיון

ריטה גיון
ריטה גיון

מומחית להסרת שיער בלייזר בשיטת סופרנו SHR. עבדתי שנים בחברות הגדולות להסרת שיער והבנתי את הצורך של לקוחותיי במכשור מתקדם תוך שמירה על אווירה ביתית ואינטימית. לכן פתחתי את הקליניקה שלי ברמת גן. אתם מוזמנים לקרוא מה זה SHR והמלצות של לקוחות מרוצים שהיו אצלי…. זמינה בשבילכם לכל שאלה בטלפון
054-6909286 ריטה

דילוג לתוכן